Guess binary number

Guess binary number

Razred: 4.
Cilji:
Tema:
Ključne besede:
Avtor:

Uvod:

Sestavite program, ki bo bral dvojiška števila.

Kako deluje program?

Korak 1

Vstavimo gumb A. Ustvarimo spremenljivko ˝število˝. Vstavimo listo, v katero definiramo funkciji ˝array˝ in ˝pick random˝.

Korak 2

Vstavimo if stavke, v katere definiramo na novo ustvarjeno spremenljivko ˝list˝ in ji v vsakem if stavku dodajamo večjo število (od 0 do 4), dodamo pa še funkcijo plot, ki ji enako dodajamo večjo število (od 0 do 4).

Korak 3

Vstavimo gumb B. Ustvarimo spremenljivke prvi-bit, drugi-bit, tretji-bit, četrti-bit, peti-bit in vsakemu definiramo svojo listo, v katero vstavimo padajoča števila, torej obratno kot prej (od 4 do 0), vendar pri petem bitu pomnožimo 0 z 16. Na koncu pa definiramo spremenljivko ˝število˝z vsemi petimi biti in dodamo ˝show number˝ za izpis številke.

Program